dijous, 26 de gener del 2012

Gràcies… però no calia

Una vegada més, gràcies. Veig que la vostra generositat és infinita. Després d'haver-los regalat un golet d'avantatge en els dos últims partits, ahir vau fer un pas més i, lluny d'acabar amb ells i enviar-los a l'infern de cop i sense passar per la casella de sortida, vau decidir donar-los peixet i posar emoció a la cosa. La pregunta seria… perquè? Quin era realment el vostre objectiu? No fer llenya de l'arbre caigut, i mantenir-los vius per poder-vos-hi recrear una miqueta més? Si fos aquesta la resposta em semblaria bé. Que el portuguès maleducat continuï molts anys al capdavant d'aquesta banda de destralers? També ho podria entendre, perquè jo vull el mateix. I si aquesta és la vostra motivació, també serà la meva.

Així que, una vegada més, gràcies… però no calia, de veritat, no calia.

2 comentaris:

  1. Ah! però...ets culé?
    No ho sabia! i ara NOMÉS m'ho ha semblat una mica
    Enhorabona doncs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, sí. Perdoneu, es que potser no ho havia aclarit. Sí, jo sóc del Barça. Una miqueta, només… ; )

      Elimina