dijous, 21 d’abril del 2011

Desig 04. Que es compleixi…

Sí, m'agradaria que, per una vegada, es complís algun dels desitjos que demano.

No tindré un 4x4 perquè no em feia falta i tampoc podré fer un trio perquè vaig pecar d'excessiva sinceritat al comentar que realment no em feia una especial il·lusió. Però ara, per si encara hi estic a temps, aviso. Jo sóc un home de parella. I no malpenseu, no es per anar rebaixant pretensions. Més aviat a l'inrevés. Em sento bé sol però molt millor quan puc compartir el meu temps, el meu espai, amb algú. I ara estic sol però m'agradaria estar amb algú. Concretament amb tu. Ho desitjo amb totes les meves forces. A veure si es compleix.

3 comentaris:

  1. Per si et serveix d'alguna cosa, mira el post "Sin fin" del meu Bloc.

    ResponElimina
  2. Gràcies Ona, ja el vaig llegir. I tens raó, però es que tinc la sensació que em passo el dia anant i venint… i construint, destruint i tornant a reconstruir…
    Només demano una mica de calma.

    Ara, dit això, un petit aclariment: veuràs que aquests desitjos tenen dues parts força diferenciades. La del desig propiament, que va per on va… i la de l'ironia, que com els altres dos anteriors, fan referència a altres temes, diguem-ne menys profunds… i una mica més "futboleros". Ho sento, però aquesta setmana tocava. La setmana vinent començaré a clarificar si puc aconseguir "la parella" (després de perdre el 4x4 i el trio) o seguiré sól com un mussol (que tampoc està malament). Ho accepto. Sóc un tio. Sóc molt bàsic.

    ResponElimina
  3. Perfecte!Bon sentit de l'humor!endavant per tenir a les mans (i que no se't caigui) el 4t desig.

    ResponElimina