diumenge, 9 de juny del 2013

La més maca

Em sap molt de greu.
Em sap tan i tan de greu.
Em sap molt i molt i molt de greu.

Ets la més maca, la més bonica,
ets la que em trenca el cor.
La més bufona, més que eixerida,
la que em trasbalsa el son.

No tinc cap nua, no tinc cap do.
Trist avís d'enyor.

Cops, manyegant cops.

Ohh, la més mimosa.
És de canyella i cuscús.
Sota de llimona, de xica en mica,
xarrupant calçats durs.

Un tel que em cega,
que em cou la veu.
Un trist avís d'enyor.

Flors, engabiant flors.

Cops, manyegant cops.

La més maca
Adrià Puntí
Maria, 2002

__

Em sap molt de greu.
Em sap tan i tan de greu.
Em sap molt i molt i molt de greu…
… però això és el que hi ha.

Per si vols escoltar-la:

12 comentaris:

  1. No li acabo de pillar el puntet al Punti, això no vol dir que no ho faci prou bé ;-)

    Bona nit Jaume

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sap molt de greu.
      Em sap tan i tan de greu.
      Em sap molt i molt i molt de greu…
      …però l'Adrià és el millor. I puntí!

      És clar que, com totes les coses d'aquesta vida, això va a gustos. Així que no pateixis. : )

      Elimina
  2. És preciosa aquesta cançó, m'agrada, m'agrada molt! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És clar… és la més maca!
      M'agradi que t'agradi. ;P

      Elimina
  3. Ara no la puc escoltar, però si llegir-la i, de moment, m'agrada sense so.
    En arribar a casa, hi torno.

    Molt bona tarda!
    Bessets

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'agradarà sa lluna… segur!
      Sinó, ens ho dius i et tornem els calers! :D
      Bessets!

      Elimina
  4. homes... voleu i doleu... ja us ho fareu :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Som "rarus", eh? : )
      És clar que si vosaltres no fòssiu les més maques nosaltres no fariem tan el "burru". És un peix que es mossega la cua. ; )
      Que tinguis un bon dia, Núria.

      Elimina
    2. jajaja ara m'has fet riure... perquè encara que siguis home potser fins i tot tens raó!!!

      Un petó a tu i a tots els que et llegeixen ;)

      Elimina
    3. Així m'agrada, Núria, que riguis! ; )

      Un altre petó a tu… i per a tots els que ens llegeixen!

      Elimina
  5. Em sap molt de greu.
    Em sap tan i tan de greu.
    Em sap molt i molt i molt de greu.

    Però si realment jo fos la més maca, probablement no em passarien tantes coses greus! O potser fins i tot no estaria aquí i ara escrivint.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dona, tampoc cal que t'ho prenguis així, que la cançó és de bon rotllo! ; )

      Elimina