dijous, 20 de setembre del 2012

La vida en colors

No em diguis aquestes coses o m'acabaré posant vermell… o blau… o verd… o violeta… o taronja… va xiuxiuejar tímidament el camaleó vergonyós.

__

Avui estreno una nova secció al bloc, els microcontes. Els microcontes són, com el seu nom indica, relats curts, molt curts. Els vaig descobrir a Twitter fa uns dies i, per tant, com molts ja sabreu, això suposa una limitació de 140 caràcters d’extensió màxima. Vaig començar a enviar-ne alguns i ara he pensat que potser estaria bé fer-los públics també al bloc, tot i assumint el risc que el títol acabi sent més llarg que el propi conte. Això sí, perquè no sigui només un copiar-enganxar, he decidit que els que publiqui aquí tindran exactament els 140 caràcters, ni un més ni un menys. Cosa que, tot sigui de pas, no compleixo amb els que pujo allà. Digueu-me incoherent…

Si els voleu llegir, podeu anar a @micro_contes (n'hi ha de realment creatius) o al meu compte particular @jaume_prat. Us animeu a participar-hi?

5 comentaris:

  1. És un camaleó gay?? jeje es que amb tant de colorido...
    M'ha agradat el microconte. Estic a la feina, tinc copat l'accés a les xarxes socials o sigui que m'ho hauré de revisar a casa.

    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe… em sap greu Lluna, però no estic autoritzat per desvetllar la condició sexual dels personatges dels meus contes… ; )

      Elimina
    2. Crec que podré viure amb el dubte... O no.

      Elimina
  2. Molt ben trobat, Jaume. Costa molt de fer microcontes, has de pensar i condensar molt. A mi em costa, crec que només n'he fet un a la vida i amb motiu d'un joc proposat per aquí. M'agrada molt aquest teu, m'ha fet somriure ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'agradi, Sílvia. Estic segur que el que vas escriure tu (només n'has fet un???) està de conya, no en tinc cap dubte… (i ja posats… el podem llegir?)
      I si dius que t'ha fet somriure… llavors ja ha valgut la pena penjar-lo. N'escriuré més, a veure si tenen la mateixa sort! ; )

      Elimina